Rooster

TijdenMaandagDinsdagWoensdagDonderdagVrijdagZaterdag Zondag
08:00 - 09:00CrossFitCrossFitCrossFit
09:00 - 10:00CrossFitCrossFitCrossFit
10:00 - 11:00
11:00 - 12:00CrossFit* Bootcamp
Locatie: Middenduin
12:00- 13:30Beginners
18:30 - 19:30CrossFitCrossFitOLYCrossFit
19:30 - 20:30CrossFitCrossFitCrossFitCrossFitCrossFit
20:30 - 21:30CrossFitOLYCrossFitCrossFit

CrossFit: dit zijn de reguliere crossfit trainingen. De training duurt 60 minuten en bestaat uit een warming-up gevolgd door een uitdagende workout of the day (WOD).

 

Beginners: dit zijn de lessen voor beginnende crossfitters, deze lessen worden gevolgd in een cyclus van 6 weken. Elke week wordt er een ander aspect binnen de CrossFit trainingen behandeld. Hierbij is het belangrijk dat je de 6 weken achtereenvolgens volgt, ongeacht volgorde. Je kunt dus elke week instromen voor deze cyclus! Wij adviseren om 2 keer per week de beginnerslessen te volgen, om zo snel mogelijk op het gewenste niveau te komen.

 

OLY: dit zijn trainingen waar extra aandacht wordt besteed aan de technieken van het olympisch weightiften. Squats, deadlifts, presses, clean and jerks en snatches worden in deze lessen specifiek getraind op techniek, zodat jij dit in jouw voordeel kan gebruiken tijdens een WOD training.

 

Try out: wil jij een keer ervaren wat een crossfit les nou precies inhoud, geef je dan op voor een try out. Met deze training kan je éénmalig vrijblijvend ontdekken wat je doet met een crossfit training. Wil je meer over de technische aspecten leren? Volg dan de beginnerslessen!

 

**Elke training wordt gezamenlijk begonnen en deze wordt ook samen afgesloten. Motivatie en discipline kan je halen uit zowel de trainer als uit je mede sporters!

“Alone we can do so little, together we can do so much”